Veelgestelde vragen
Bestellen en betalen
Welke betaalmethodes zijn er?
Welke betaalmethodes zijn er?
Je hebt de keuze uit de volgende vier betaalmethodes:
- iDEAL: je betaalt direct en veilig via je eigen bank
- Paypal: je betaalt direct en veilig via je eigen Paypal account die mogelijkerwijze is gekoppeld met je bankrekening
- Creditcard:Alle Visa creditcards en Mastercards worden geaccepteerd.
- Bancontact: Bancontact wordt voornamelijk gebruikt in België maar wordt ook ondersteund in onze webshop.
- Betaal later met Klarna: Als je kiest voor ‘Betaal later’, betaal je via Klarna je factuur binnen 30 dagen.
Ontvang ik een orderbevestiging?
Ontvang ik een orderbevestiging?
Je ontvangt direct na het plaatsen van je bestelling een orderbevestiging per e-mail. Deze e-mail bevat het bestelnummer, het besteloverzicht en het verzendadres.
Ik heb besteld maar wil mijn bestelling wijzigen
Ik heb besteld maar wil mijn bestelling wijzigen
Als je jouw order wilt wijzigen of annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via de telefoon of mail. Indien mogelijk kunnen wij de bestelling voor je aanpassen.
Is het mogelijk om een zakelijke bestelling te plaatsen?
Is het mogelijk om een zakelijke bestelling te plaatsen?
Dat is mogelijk! Via het kun je jouw bestelling of aanvraag plaatsen. Het is niet mogelijk om een zakelijke bestelling achteraf te betalen.
Verzending
Wat zijn de verzendkosten?
Wat zijn de verzendkosten?
Bij een bestelling van boven de € 70,- in Nederland nemen wij de verzendkosten van € 5,95 voor onze rekening.
Bij een bestelling tot € 70,- in Nederland betaal je de standaard verzendkosten van € 5,95.
Kan ik mijn pakket volgen?
Kan ik mijn pakket volgen?
Ja, dat kan. Zodra je producten zijn ingepakt in het magazijn ontvang je per mail een track & trace code.
Wordt er ook op zaterdag bezorgd?
Wordt er ook op zaterdag bezorgd?
Ja, er wordt ook op zaterdag bezorgd, met uitzondering van bezorging in het buitenland.
Kan ik mijn pakket ook afhalen?
Kan ik mijn pakket ook afhalen?
Je kunt je pakket in plaats van laten bezorgen ook afhalen. Dit kan bij een afhaalpunt naar keuze bij jou in de buurt.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?
Wanneer je niet thuis bent als je pakket bezorgd wordt, probeert de bezorger in veel gevallen je pakket aan te bieden bij de buren. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan brengt de bezorger het pakket naar een afhaalpunt in de buurt of wordt het pakket de volgende dag (m.u.v. zaterdag en zondag) aangeboden. Je ontvangt hier bericht over en je ziet het terug in de ontvangen track and trace code.
Garantie en retouren
Hoe kan ik retourneren?
Hoe kan ik retourneren?
Volg de onderstaande stappen om een product volledig en goed te kunnen retourneren:
1. Meld je aan via de klantenservice: info@jouwslaapkamer.nl.
2. Stuur een mail met als titel: 'ik wil retourneren' en het bijbehorende ordernummer.
3. Wij sturen een mail terug met de instructies om het pakket te retourneren
4. Geef het pakketje af bij een postkantoor bij jouw in de buurt.
5. Wij zullen na aanvang van het retour binnen 14 dagen het aankoopbedrag terugstorten
Wat zijn de retourkosten?
Wat zijn de retourkosten?
Retourzendingen zijn op eigen kosten en afhankelijk van de koerier en het land van waaruit je het pakket terugstuurt.
Kan ik artikelen ruilen?
Kan ik artikelen ruilen?
Retourzendingen zijn op eigen kosten en afhankelijk van de koerier en het land van waaruit je het pakket terugstuurt.
Hoe lang duurt het om een product te ruilen?
Hoe lang duurt het om een product te ruilen?
Nadat je retourzending door ons magazijn is ontvangen, verwerken we je retourzending binnen 14 dagen. In de meeste gevallen wordt je ruilwens binnen enkele dagen uitgevoerd. Je ontvangt altijd een bevestigingsmail met een track and trace code zodra je nieuwe bestelling is uitgevoerd.
Waar kan ik mijn ordernummer vinden?
Waar kan ik mijn ordernummer vinden?
Je bestelnummer vind je in de bevestigingsmail die je hebt ontvangen na het plaatsen van je bestelling. Als je deze e-mail niet goed kan vinden, helpt onze klantenservice je graag verder.
Wat moet ik doen als een product defect of beschadigd is geleverd?
Wat moet ik doen als een product defect of beschadigd is geleverd?
Helaas komt het wel eens voor dat een product beschadigd raakt tijdens verzending of productie. Uiteraard lossen we dit graag met je op. Stuur een email naar info@jouwslaapkamer.nl met een foto van de klacht. Onze klantenservice zal zo snel mogelijk samen met jou naar een oplossing zoeken.
Heb ik garantie op mijn product?
Heb ik garantie op mijn product?
Op alle artikelen zit een wettelijke garantie. Dit houdt in dat je in alle redelijkheid een goed product mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Binnen de wettelijke garantie kijken wij naar een passende oplossing zoals vervanging van het product door hetzelfde of een gelijkwaardig product. Wanneer vervanging niet mogelijk is heb je recht op restitutie van het aankoopbedrag.
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Het kan zijn dat een product niet voldoet aan je verwachtingen en dat je wilt retourneren. Wij hanteren een retourtermijn van 14 dagen zonder opgaaf van redenen.
Indien het product binnen 14 dagen wordt aangemeld via de klantenservice heb je nogmaals 14 dagen om het product te retourneren.
In principe heb je het recht om alles te retourneren, zolang je de artikelen in de originele staat behoudt. Dit betekent dat je indien redelijkerwijs mogelijk de artikelen onbeschadigd en in de originele verpakking retourneert. Je mag een artikel uit de verpakking halen, passen en beoordelen. Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat omdat je het artikel op een andere manier hebt gebruikt dan je in een winkel zou doen, mogen wij je aansprakelijk stellen.
En als ik gebruik maak van Achteraf betalen?
Dan heb je nog steeds 14 dagen bedenktijd. Met Klarna kies je ervoor om binnen 30 dagen te betalen. Betaal je aan Klarna voordat je retourzending is verzonden of verwerkt? Dan stort Klarna het aankoopbedrag aan je terug.
In de volgende gevallen kunnen wij niet het aankoopbedrag crediteren:
1. Artikelen die langer dan 14 dagen geleden ontvangen zijn voor de aanmelding.
2. Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn.
3. Artikelen waarvan de verpakking ontbreekt of is beschadigd.
Contact
Hoe kan ik in contact komen?
Hoe kan ik in contact komen?
Als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, we helpen je graag. Onze experts zijn 7 dagen per week beschikbaar om al je vragen te beantwoorden.
Contact: info@jouwslaapkamer.nl of klik hier
Hoe lang duurt het voor ik reactie krijg?
Hoe lang duurt het voor ik reactie krijg?
We streven er altijd naar om elke vraag binnen 48 uur te beantwoorden.