Als webshop staan wij garant voor een goede verzendservice aan onze klanten. Wij maken gebruik van geselecteerde gekwalificeerde transportdiensten zoals (UPS, DHL, TNT, GLS, DPD, etc). De pakketten worden verstuurd via pakketpost met Track & Trace code. De levertijd van alle producten ligt tussen de 1 tot 5 werkdagen. Wij nemen als zekerheid een gemiddelde verzendtijd van 3 tot 5 werkdagen, het kan dus zijn dat jouw pakketje eerder thuis wordt geleverd!
Verzendkosten & Verzending
De meeste artikelen hebben een voorbereidingstijd van 24/48u. Het is zelfs mogelijk dat de artikelen de zelfde dag worden verzonden als deze producten onmiddellijk geleverd kunnen worden en betaald zijn voor de middag. Wij hanteren een gemiddeld verzendtermijn van 3-5 werkdagen tenzij anders is vermeldt bij het product. Dit is de gemiddelde verzendtijd. Het kan zijn dat de daadwerkelijke levertijd uitloopt, hierover ontvang je dan een bericht. De verzendkosten zijn conform €5,99 per pakket in Nederland en €6,99 in België.
Retourneren
Het kan zijn dat een product niet voldoet aan je verwachtingen en dat je wilt retourneren. Wij hanteren een retourtermijn van 14 dagen zonder opgaaf van redenen. Let op: de retourkosten zijn voor eigen rekening, deze worden dus niet vergoed door ons.
Indien het product binnen 14 dagen wordt aangemeld via de klantenservice heb je nogmaals 14 dagen om het product te retourneren. Wij raden aan om het product zo snel mogelijk op te sturen om het retourproces te versnellen. Het product dient ongebruikt, ongewassen, onbeschadigd, compleet en bij voorkeur in de originele verpakking teruggestuurd te worden.
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Als het product in goede orde in ontvangst is genomen ontvang je een email bericht en betalen wij binnen 14 dagen het aankoopbedrag, inclusief verzendkosten terug op de rekening. De verzendkosten worden alleen gecrediteerd als alle producten zijn geretourneerd.
Uitsluitingen retourneren
In de volgende gevallen kunnen wij niet het aankoopbedrag crediteren:
1. Artikelen die langer dan 30 dagen geleden ontvangen zijn
2. Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn.
3. Artikelen waarvan de verpakking ontbreekt of is beschadigd.
Retourneren planten niet mogelijk
Het is helaas niet mogelijk om kamerplanten of andere bederfelijke producten te retourneren. Wij garanderen dat alle planten geheel volgens de kwaliteitsvoorwaarden geleverd zullen worden.
Er wordt veel tijd en aandacht besteed aan het goed verpakken en verzenden van alle planten. Ben je van mening dat je een plant hebt ontvangen die niet aan de kwaliteitsverwachtingen voldoet of een pakket is kapot aangekomen op jouw thuisadres. Neem dan even contact met ons op. Wij zullen een passende oplossing vinden.
Let op: zorg ervoor dat je bij een klacht altijd foto's meestuurt van de gebreken!
Retourprocedure
Volg de onderstaande stappen om een product volledig en goed te kunnen retourneren.
1 Meld je aan via de klantenservice: info@jouwslaapkamer.nl.
2 Stuur een mail met als titel: 'ik wil retourneren' en het bijbehorende ordernummer.
3 Geef het pakketje af bij een postkantoor bij jouw in de buurt.
4 Wij zullen na aanvang van het retour binnen 14 dagen het aankoopbedrag terugstorten.